Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

30 και: Αν δεν τα πατήσεις, δεν ξέρεις τι χάνεις!




Ένα φεγγάρι πριν κάαατι χρόνια έφκαινα με κάποιον που ήταν πάνω από 30. Εγώ ήμουν κάτω από 30. Οι φίλοι του άνω των 30 - όπως και εκείνος - ήταν - όπως και εκείνος - στην κοσμάρα τους. Τη μια ήταν στα κέφια τους, αλλά τες παραπάνω φορές ήταν με τα ψυχολογικά τους. Ούλλα εφταίαν τους, ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης! Ήταν μίσσιημου η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ 30(!). "Κρίση τζαι πελλάρες" ελαλούσα που μέσα μου, αποδίδοντας τις αλλαγές στη διάθεσή τους σε κάποια λασκαρισμένη βίδα. Πώς γίνεται, έλεγα, οι 30άρηδες που είναι στην καλύτερη επαγγελματική τους φάση, στην πιο ώριμη και κατασταλαγμένη τους φάση με το σώμα και τον εαυτό τους, στην πιο καλή οικονομική τους φάση, να περνούν κρίση; Έλα μου όμως που πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις!

Το χτεσινό Σάββατο, προ των 30 εποχής, θα ήταν ένα typical Σάββατο: Πρωί βόλτες, καφέδες και ψώνια, απόγευμα οι "συμπεθερές" (η παρέα μας πήρε το όνομά της από τη συνοδευτική προσφώνηση στους αντικριστούς χορούς "Έλα συμπεθερά") σε ένα σπίτι να κουτσομπολέφκουν για άντρες και τη νύκτα clubbing ως το πρωί εννοείται (η "Ιθάκη" ακόμα θυμάται τις κρεπάλες μας). Εχτές πήγα να κάνω κάτι παρόμοιο (ως 30άρα πλέον είπαμε) για να θυμηθώ τα παλιά. Αν και ξύπνησα με πονοκέφαλο ντύθηκα να πάω supermarket γιατί είχα καλέσει τις συμπεθερές να έρθουν σπίτι μου το απόγευμα. Όσπου να πληρώσω στο ταμείο ένιωθα σαν να τζαι ετσάππηζα πέντε ώρες! Βουρητή να κουβαλήσω τα ψώνια, βουρητή να συμμαζέψω το σπίτι, προϋπάντησα την πρώτη συμπεθερά στην πόρτα ολίγον γέριμη, αφού δεν πρόλαβα να συμμαζέψω ικανοποιητικώς και εμένα. Στο επόμενο μισάωρο το σπίτι είχε γεμίσει από τις συμπεθερές και τα ... συμπεθεράκια :-) Δεν έγιναν όλες μανάδες, αλλά και εκείνες που έγιναν είναι υπέρ αρκετές. Συμπεθεράκια που λέτε να βουρούν, να σύρνουν σιοκολάτες χαμέ τζαι να τες πατούν, να παίζουν με τα καθόλου άηχα παιχνίδια τους, η ζαμπουροΜαρία μου να κλαίει γοερά γιατί ελύσσιασε της πείνας και οι συμπεθερές μάνες Ξ. και Μ. να έχουν το ύφος "Δεν αντέχω άλλοοοο". Ο πανζουρλισμός - αναμενόμενος βέβαια - δεν μας επέτρεψε να ανταλλάξουμε παραπάνω που 2-3 κουβέντες και η συνάντηση έληξε με 2 panadol.

Η συνέχεια είχε φαί σε ταβέρνα και clubbing! Ω ναι! Είπα να τα πάω σερί μέχρι τελικής πτώσεως. Από την ώρα που έφαα στην ταβέρνα άρχισαν τα μματούθκια μου να καμμούν (έχει πλάκα τούτη η λέξη), στο δε club βλαστίμησα εκατό φορές την βλακεία μου να βάλω ψιλοτάκκουνα. Στην πολλή ώρα προτίμησα να τα φκάλω και τσουλλοκάτσω στον καναπέ και όποιου αρέσκει. Ο άδρωπος (άλλως "ο χαρτωμένος μου") άντεξε ως τες 2.30 και μετά άρχισε κάθε 2 λεπτά να μου δείχνει την είσοδο. Φύγαμε πρώτοι από την παρέα. Οι άλλοι είχαν και κοπελλούθκια, αλλά προφανώς παραπάνω ανάγκη να μείνουν μακριά από το σπίτι τους...

"Γέρασα" μου έστειλε sms η μικρή Ξ. Και να σκεφτείς ότι η μικρή Ξ. έχει και δυο κόρες. Εγώ που δεν έχω ακόμα και νιώθω 100 χρονών; Ναι περνώ την κρίση. Και όχι μόνο εγώ, που είμαι γυναίκα και αρχίσαν οι ρυτίδες να κάμνουν παρέλαση στο πρόσωπό μου. Περνά την και ο άδρωπος, που δεν έχει κανένα λόγο να ανησυχεί για τις ρυτίδες. Περνά την γιατί συνειδητοποίησε - όπως κι εγώ - ότι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση. Πάνε οι ανέμελες μέρες. Τωρά δεν περνά μέρα που να μην μάθουμε κάτι κακό για κάποιον δικό μας. Δεν σώννουμε. Ελείψαν οι παταρίες. Τουλάχιστον πέρκι σώσουμε να κάμουμε κανένα κοπελλούι.. Η ύστατη μας ευκαιρία να νιώσουμε ότι δεν ξοφλήσαμε τέλλια, αλλά έχουμε λόγο να αντέξουμε την κατηφόρα...

14 σχόλια:

  1. Ξέρω σε που κάπου εσένα οξά εν η ιδέα μου;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσπου να πληρώσω στο ταμείο ένιωθα σαν να τζαι ετσάππηζα πέντε ώρες!

    χαχαχαχα! Θωρώ σε μπροστά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μετά τις 9.30 ποθ θα κοιμηθούν οι κόρες θα σου απαντήσω όπως πρέπει... τωρά βουρώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. niwthw se, niwthw se...
    inta pou na pieies tziai kanena poto akomo, kazanin h kkele sou!
    afierwnw sou to ekshs: .-)
    http://post-babylon.blogspot.com/2009/10/to-moiroloin-twn-triakonta.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε πράγμα στον καιρό του. Πριν από μερικά χρόνια ήταν η εποχή της ξεγνοιασιάς. Clubbing, Ξενύχτια, πίναμε τα άντερά μας. προηγήθηκε η ανεμελιά των φοιτητικών χρόνων. και τώρα είναι η εποχή των μωρών, της φασαρίας, των pampers. αλλά όταν σκέφτομαι την αγκαλιά των κόρων, τα φιλιά τους γεμάτα σάλια δεν τις αλλάζω με τίποτε. θα έρθει εποχή που θα παρακαλώ να μου δώσουν σημασία. φτάνω στα όρια μου, θυμώνω, αυτή τη στιγμή για να γράψω το ποστ άφησα την κόρη να διαλύει το dvd player. χαλάλι τους. για αυτό πε του αδρώπου τζαι κάμετε κανένα ζουμπουρτούδι. αξίζει τον κόπο. όταν θα παραμιλάς ότι δεν σώνεις, εδώ θα είμαστε να σε ακούμε :)

    επίσης άλλαξε τα setting σου όσον αφορά τα σχόλια.

    και τέλος άφησε το blogging τζαι πήαινε να δκιαβάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ζουμπουρτούδι είναι ο στόχος. Γιατί νομίζεις ότι βαλθήκαμε να έβρουμε εκκλησιές τζαι αίθουσες; :-) Αλλά και με το ζουμπουρτούδι, η κατηφόρα είναι κατηφόρα. Απλώς πιο γλυτζιά νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν σου φαίνονται δύσκολα τα 30
    που εννά κοντέψεις τα 40 να δεις γλύκαν χιχιχιι

    Άρεσεν μου πολλά το όνομά σου
    τζια ακόμα περισσότερο το γράψιμό σου!

    Welcome home. Don't forget to close the door....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ Neraida! Είμαι σίγουρη ότι η φάση γίνεται ακόμη πιο "ωραία" κοντά στα 40 και μετά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. " Αν δεν τα πατήσεις, δεν ξέρεις τι χάνεις! "

    Τα λογικά σου;

    (ένας σχεδόν σαραντάρης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ena exo na po oti apo tin mia me siginise kai psilo eklapsa kai sinama mou eirthan polles polles faseis, omos apo tin alli me epiase spastiko gellio. Telika to apotelesma einai ena, kati pou telika einai telika statheri axia PANADOL. einai statheri axia, ama to skeftis tote pou kseniktousame kai piname, ta piname to proi gia na sinelthoume omos tote itan ta apla ta mple. tora omos einai ta kokkina, me kafeini apla gia na mas dinoun energia na andexoume ta tavrouthkia mas xixixixixixixixixixiixixi KARTANOSHILLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάποτε εκατέβηκα σε μασκέ πάρτυ της μιας μπιραρίας ντυμένος εσύ (στο αρσενικό).

    Στολή δεν είχα, απλά κουβάλησα μαζί μου μιαν πόρταν (κανονική).

    ΑπάντησηΔιαγραφή