Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Ρε δεν με κόφτει!



Εβαρέθηκα! Επιάσαν την, δεν την επιάσαν, εννά την συλλάβουν, δεν θα την συλλάβουν.. Θα λλιοστέψει εμένα η δουλειά μου αν την συλλάβουν; Θα πολλύνουν τα λεφτά μες τον λοαρκασμό μου αν την πιάσουν; Τι με κόφτει σε τελική ανάλυση; Τζείνη καλά θα την έσσιη μες την φυλακή. Μαμ, κακά και νάννι. Όπως τα μωρά! Τι ωραία! Με έννοιες, με βάσανα πλέον η ζωή. Εγώ θα συνεχίζω να νευριάζω που ο Διευθυντής μου εν λλίος, θα συνεχίσω να συγχύζομαι που μινίσκω 5 λεπτά που τη δουλειά τζαι θέλω 20 λεπτά να έρτω με το αυτοκίνητο το πρωί, τζαι θα συνεχίσω να μαυρολαόνουμαι που δεν έκοψε ο νους μου να πάω να κάμω μάστερ τον τζαιρό που έπρεπε στην Αγγλία, να κολλήσω κανενού πρίγκηπα του Μπρουνέϊ τζαι τωρά να έχω πέντε δουλικά να μου κάμνουν αέρα...

4 σχόλια:

  1. hellooooooooooooo!!!!!!!! είσαι θεά!!!!!!!!!!! τωρά στα λεγόμενά σου μπορώ να σου γράφω για ώρες...μεσ' το σαββατοκυρίακο θα επανέλθω...τωρά πεινώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσης, μες τη φυλακή είναι και εγγυημένο το σεξ! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. korh pellh oson afora th douleia, giati en paeis parpathth h me to podhlatouin afou en mono 5 lepta? Kallytera, para na xalas th zaxarenia sou mes thn kinhsh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Post babylon κομματάκι ψόφος αυτή την περίοδο για να πηγαίνω με το ποδήλατο ή περπατητή.. Αλλά και τις μέρες που δεν κάνει ψόφο, πρέπει να κάμεις τάμα να περάσεις ζωντανός απέναντι τη λεωφόρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή