Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Τι Θηβαίος, τι Βαζαίος, τι Αλκαίος...


Πάλε εννά ασχοληθώ με το θέμα "μπουζούκια - μουσική σκηνή - έξοδος", αλλά μεν νομίσετε ότι άλλο που το να φκαίνω, δεν κάμνω. Απλώς .. ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ!!

Είπα να κάμω το χατίρι της φίλης μου της Α. και να πάω να ακούσω τον Θηβαίο. Αν και πολλή διάθεση δεν είχα, σκέφτηκα ότι στην περίοδο σχιζοφρένειας που διανύω, ένας Θηβαίος θα κατάφερνε να μου κάτσει κάπως τα νεύρα με τις μελωδίες του (ο άνθρωπος αντικειμενικά "ράφκει" πάνω στην σκηνή).

Δεν υπολόγιζα όμως: Πρώτον ότι άμα κάθεσαι όπως την σαρδέλλα (σε ένα χώρο που χωρεί 200, αλλά έβαλε μέσα 300) τζαι ο λαιμός σου πρέπει να γυρίσει 180 μοίρες για να δεις την σκηνή, δεν βοηθά να ηρεμήσεις και δεύτερον και κυριότερον άμα έχεις στο διπλανό τραπέζι γεναικοπαρέα που ενόμισεν ότι επήεν στον Ρέμο αντί στον Θηβαίο, επίσης δεν μπορείς να απολαύσεις την μουσική. Μα τι φωτογραφίες εφκάλλαν η μια την άλλη, "εις υγείαν σου γειά σου", να χαχανίζουν μεγαλωφώνως (άμπα τζαι δεν τες ακούσουμεν) την ώρα που ο άλλος ο γέριμος προσπαθούσε χωρίς μουσική και με κλειστά τα μάτια (κόσμο του) να πει ένα ήρεμο, συναισθηματικό τραγούδι.

Άντεξα μιαν ώρα. Έδωκα 30€ για να αντέξω με το ζόρι μίαν ώρα.

Κανεί! Άλλη φορά το cd ττάππον, απλούμενη πάνω στον καναπέ μου! Ούτε να πιαστώ, ούτε με τη δίάθεση να θέλω να τριχομαλλίσω κάποιον...

6 σχόλια:

  1. αμά εν ανάψαν αναπτήρες (κόφκω φλέβα στυλ..)εν έπρεπε να σε πιάσει η πελλάρα πελλή που την πόρτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τούτον που λέει η πελλή που την πόρτα εσιει βάση. Εν πολλά σπαστικό να πάεις κάπου να ακούσεις μουσική/θέατρο/σινεμά τζιαι ο άλλος να μεν βαλλει γλώσσα μέσα. Τι τα έδωκες μάνα μου τα 30 Ευρώ; Κάτσε σπίτι σου τζιαι πε τα με την ησυχία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. --> Καλή/έ μου ανώνυμη/ε, αν ανάφκαν αναπτήρες, θα πει ότι συμμετείχαν (και δεν εκόφκαν ψηλές κουβέντες) οπότε δεν θα είχα πρόβλημα...
    --> Bestman από το στόμα μου τα πήρες. Έτυχε μου να πάω θέατρο στη Σχολή Τυφλών καλοκαίρι και να μην μπορώ να παρακολουθήσω, επειδή οι δυο πισινές μου σχολίαζαν με ποιον φκαίνει ή με ποιον εχώρισε η κάθε ηθοποιός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ κόρη πελλή!

    Μια χαρά θα ήσουν με το cd,
    να κλείεις τα μάθκια σου τζιαι να φαντάζεσαι τον Θηβαίο να τραγουδά μόνο για σένα.

    Ο χώρος που γίνεται όποιο γεγονός είναι πολύ σημαντικός. Καλό είναι να είμαστε λίγο προσεκτικοί. Έτσι κι αλλιώς πχ ο Θηβαίος έρχεται 5-6 φορές το χρόνο στην Κύπρο.... Θα έχουμε την ευκαιρία να τον δούμε κάπου αλλού να τον απολαύσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κόρη ΝεράΪδα, ένα δίκιο το έχεις. Για το συγκεκριμένο χώρο, είναι γνωστό ότι γίνεται της Πόπης. Συνήθως είμαι επιλεκτική στους χώρους που πάω, με εξαίρεση όταν με καλούν (βλ. και προηγούμενο post). Διαφορετικά, ούτε ζωγραφιστά δεν θα έβλεπαν τα ευρούθκια μου οι "συγκεκριμένοι" χώροι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά να πάθεις που δεν έκατσες σπίτι σου. μου ήθελες εξόδους και Θηβαίο μίσσιμμου. λες και δεν έχεις διάβασμα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή