Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

Σήμερα γα.. σήμερα γάμος γίνεται



Κατ' ακρίβειαν δεν γίνεται σήμερα ο γάμος. Ο γάμος θα γίνει σε οκτώ μήνες. Αλλά σήμερα πήρα τη μεγάλη απόφαση για το ποια θα είναι η κουμέρα μου! Βασανίστηκα πολύ. Έχω πολλές φίλες και καλές. Που μου στάθηκαν, μου στέκονται και θα μου σταθούν. Ήθελα να τες ευχαριστήσω όλες που υπήρξαν φίλες μου. Αλλά το εκκλησούι εν μιτσή! Ρώτησα ποτζί ποδά μπας και γίνεται να πιντώσω τις κουμέρες στην μερκά του γαμπρού (που τζείνος μόνον έναν κουμπάρο θέλει να βάλει ευτυχώς), αλλά δεν γίνεται. Σκέφτηκα να διαλέξω τρεις. Αλλά να κακοκαρδίσω τες άλλες; Κατάλυσα πολλές ώρες να το σκέφτουμαι. Τελικά αποφάσισα ότι η κουμέρα πρέπει να είναι μια. Για να το χαρεί. Να καμαρώσει. Να το απολαύσει.

Βασανίστηκα, λυπήθηκα που δεν θα έχω δίπλα μου και άλλες φίλες μου (μικρή Ξ. για σένα μιλώ) και ελπίζω να μην παρεξηγηθώ. Γεναίτζιες θα πει κάποιος... Τι να κάνουμε; Μας έπλασε ευαίσθητες ο πλάστης..

3 σχόλια:

  1. Έκαμες μας όλον αυτόν το πρόλογο αλλά δεν μας αποκάλυψες το όνομα της φιναλίστ!

    Επίσης, δεν μας είπες αντιδράσεις από τις ηττημένες. Μαλλιοτραβήχτηκαν; Σου έκοψαν την καλημέρα;

    Μισοδότζιην το ρεπορτάζ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μις Κουμέρα 2010 η Μαρία η όμορφη (όχι η άσχημη) ;-)
    Νικητές και ηττημένοι δεν υπάρχουν. Όλες είναι νικήτριες στην καρδιά μας :-) (Έλα έλα που μάσσιεσαι να σπύρεις ζιζάνια.. χιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Pulla mou oute ego katalava poia tha einai i koumpara OMOS simasia exei oti koumpares einai aftes pou xerontai me tin xara sou kai aftes pou klene kai stenaxoriounde me tin lipi sou. Oi sympetheres sou pandos, (toulaxisto gia aftes mporo na po) einai aftes pou ta kanoun kai ta dyo, giafto theoro (prosopiki apopsi) oti eimaste eidi koumpares edo kai xronia.
    To koumpariliki telika einai mia tipiki diadikasia, aftous pou agapas,pou sevese kai ektimas tous exeis stin kardia asxeta me to an tous doseis kapoio titlo i oxi, fisika apo tin alli plevra exei tin magia to koumparko na dinis tin timi sto na evlogiseis to gamo. Fili mou omos i agapi mas gia sena einai toso megali pou sou evlogoume ton gamo outosiallos, krima omos pou den tha eimai dipla sou ekeini tin ora giati ego ithela na se poudraro tin ora tou gamo. To mono pou lipoume gia oles mas einai pou den tha eimaste oles gyro sou na xorepsoume ton andikristo tin ora tou xorou tou isaia!!!!!!!!! filakia kori pelli pou tin porta, na ksereis oti s'agapame!!!!!! H Kartanoshilla

    ΑπάντησηΔιαγραφή